Limetka.pl – Portal Finansowy
GENERAL ELECTRIC+11.000123
SONY INC+125.10
SAMSUNG-25.10
APPLE INC-125.10
MICROSOFT-1.0068
GOOGLE-5.00631
YAHOO-22.244
NASDAQ-25.10
ENVATO+25.10
MET CREATIVE+107.600
TOTAL-0.4350
TOYOTA-0.0007
SIEMENS+0.0069
ASELSAN-1.0015
DOW JONES-140
S&P 500-41
GLOBAL DOW REALTIME-13.42

Budujemy wizerunek i renomę firmy

Posted on 0

Share this on anywhere you want!

141198444272862900Kreowanie wizerunku firmy nie jest rzeczą łatwą ani szybką. Aby zaistnieć w branży, należy się odpowiednio wypromować i znaleźć wartościowe kontakty i kontrahentów. Warto też zawsze dbać o to, aby klient do nas wracał.

 

Różnorakie działania promocyjne

Początkujący przedsiębiorcy często zadają sobie pytanie – jakie są najskuteczniejsze metody promowania firmy. Nie ma tu jednoznacznej odpowiedzi. Generalnie rzecz biorąc, w większości branż należy promować się na kilka różnych sposobów, co z czasem może zacząć przynosić wymierne efekty.

Przede wszystkim należy zbudować sobie sieć kontaktów biznesowych. Bywanie na różnego rodzaju targach, eventach, seminariach może pozytywnie wpłynąć na naszą promocję w branży. Duże znaczenie ma także reklamowanie się, i to na różnych szczeblach, od reklamy internetowej, aż po stworzenie kubków reklamowych, które będziemy rozdawać klientom. Warto stworzyć rozbudowaną strategię marketingową, którą skrupulatnie będziemy realizować.

Podarunek dla klienta zawsze mile widziany

Jeśli uda nam się znaleźć klienta, ważne, aby go do siebie przekonać na tyle, żeby zechciał do nas wracać i polecać nas innym. Największą rolę odegra tu zapewne jakość wykonanej przez nas usługi lub sprzedanego produktu, jednak równie ważne jest zachęcenie klienta do dalszego kontaktu z nami, chociażby poprzez podarowanie mu jakiegoś gadżetu. Kubki reklamowe są jednym z najlepszych tego typu przedmiotów. Mają wiele zalet, a najważniejszą z nich jest ich praktyczność.

Kubek to rzecz, której nagminnie używamy. Naczynia te potrzebne nam są zarówno w domu, jak i w pracy, sięgamy po nie po kilka lub nawet kilkanaście razy w ciągu dnia. Czy może być zatem coś lepszego w promowaniu naszej marki, niż jej logo na przedmiocie, której co dzień wielekroć używa nasz klient? Oczywiście, jeżeli chcemy, możemy kubki reklamowe zastąpić innymi praktycznymi przedmiotami, ważne, aby klient otrzymał od nas drobny upominek, który będzie wskazywał na to, iż cenimy sobie z nim współpracę.

Atrakcyjność artykułów reklamowych ich ważnym atutem

Jeśli chcemy mieć pewność, że klientowi nasz podarunek rzeczywiście się spodobał, ważne, aby zaprojektować je w ładny, estetyczny, przykuwający wzrok sposób. Kubki ceramiczne mają tę zaletę, że istnieje wielka ich różnorodność, dlatego możemy skomponować je na setki różnych sposobów. Ważne, aby wyróżniały się odrobiną nietuzinkowości, ale i ciekawą, zgrabną linią. Nie bez znaczenia będzie też sposób umieszczenia naszego logo na kubkach reklamowych. Jeśli zaprojektujemy je źle, możemy popsuć cały efekt.

Motyw graficzny na kubku na pewno nie powinien być zbyt krzykliwy, kiczowaty, ani zbyt pokaźnych gabarytów. Z drugiej strony, nie może być też za mały, nieproporcjonalny. Ciekawym rozwiązaniem, obok aplikowania na kubki samego logo firmy, jest też dodanie chwytliwego hasła reklamowego. Można też postawić na minimalizm i umieścić logo w sposób bardzo dyskretny. Do zaprojektowania kubka reklamowego warto zaangażować osobę, która rzeczywiście zna się na grafice.

Autor artykułu
Artykuł został przygotowany we współpracy z firmą Gift Design

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *