Limetka.pl – Portal Finansowy
GENERAL ELECTRIC+11.000123
SONY INC+125.10
SAMSUNG-25.10
APPLE INC-125.10
MICROSOFT-1.0068
GOOGLE-5.00631
YAHOO-22.244
NASDAQ-25.10
ENVATO+25.10
MET CREATIVE+107.600
TOTAL-0.4350
TOYOTA-0.0007
SIEMENS+0.0069
ASELSAN-1.0015
DOW JONES-140
S&P 500-41
GLOBAL DOW REALTIME-13.42

Czy pracownicy powinni znać tematy przyszłych zebrań?

Posted on 0

Share this on anywhere you want!

Każde zorganizowane zebranie ma na celu określenie jakiegoś celu. Najczęściej spotkania odbywające się w firmach mają charakter czysto teoretyczny. Jak przeprowadzić takie zebranie, by w jak najkrótszym czasie przekazać ważne informacje, a uczestnicy wykazywali aktywność?

Po pierwsze zebrani muszą wcześniej poznać cel zwołania, aby mogli się przygotować i mieć okazję aktywne uczestnictwa w rozmowach. Nie obejmuje to przekazania planu działań spotkania, ale pobieżnych informacji.

Pracownicy powinni mieć pojęcie, jakie efekty ma przynieść owe działanie. Będą wtedy wiedzieli, czego dokładnie od nich oczekujemy. Pozwoli to na minimalizację straty czasu w ramach niepotrzebnych rozważań.

Najczęściej dyskusje są organizowane w obrębie konkretnych aktywności w przedsiębiorstwie, jednakże nie zawsze jest to możliwe, a gospodarz musi dostosować sposób przekazywania danych do wszystkich.

Największe wymagania ma się w stosunku do organizatora, to w końcu od niego zależy efektywność przedsięwzięcia. Osoba taka musi mieć przydatne cechy personalne i umieć reprezentować dane przed znaczną publicznością.

Według powiedzenia: „Co dwie głowy to niejedna” od takich spotkań oczekuje się innowacyjnych pomysłów. Każdy w inny sposób postrzega problemy i ma inne metody ich rozwiązywania.

W związku z powyższym istotna jest predyspozycja pracy w zespole w trakcie rekrutacji na stanowiska w większych korporacjach.

Ewelina Uroda
www.bweek.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *