Limetka.pl – Portal Finansowy
GENERAL ELECTRIC+11.000123
SONY INC+125.10
SAMSUNG-25.10
APPLE INC-125.10
MICROSOFT-1.0068
GOOGLE-5.00631
YAHOO-22.244
NASDAQ-25.10
ENVATO+25.10
MET CREATIVE+107.600
TOTAL-0.4350
TOYOTA-0.0007
SIEMENS+0.0069
ASELSAN-1.0015
DOW JONES-140
S&P 500-41
GLOBAL DOW REALTIME-13.42

Czym charakteryzuje się personalizacja?

Posted on 0

Share this on anywhere you want!

Personalizowanie święci triumfy wśród marketingowców, ponieważ stanowi niezawodne źródło wiedzy na temat obecnej grupy klientów oraz potencjalnych zainteresowanych. W związku z tym specjaliści z branży są w stanie ułożyć plany taktyczne, które pozytywnie zadziałają na konsumentów i umożliwią generowanie zysków.

Przede wszystkim na wstępie trzeba wyjaśnić, że personalizacja najlepiej funkcjonuje za pośrednictwem internetu. Zbudowana w tym celu aplikacja skanuje lokalizację oraz wybrane właściwości dodatkowe, na przykład częstotliwość odwiedzin, powód skorzystania z materiałów umieszczonych na stronie. Opcja ta pozwala właścicielowi platformy na scharakteryzowanie klientów lub ich potrzeb.

Często przed załadowaniem elementów strony pojawia się komunikat, który pyta o zgodę na personalizowanie internauty lub określenie lokalizacji. Można odmówić przeprowadzenia takowej weryfikacji, jednak nie daje to gwarancji, że pożądane informacje nie będą przekazane.

Niektórzy przedsiębiorcy udostępniają w sieci ankiety lub formularze, które są nieocenionym źródłem wiadomości o potrzebach klientów. Rezultaty są wskazówką oraz organizują dalsze działania firmy, tzn. decydują o reorganizacji w ofercie czy zwiększenie uwagi na konkretne elementy działalności.

Justyna Błahut
www.bweek.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *