Limetka.pl – Portal Finansowy
GENERAL ELECTRIC+11.000123
SONY INC+125.10
SAMSUNG-25.10
APPLE INC-125.10
MICROSOFT-1.0068
GOOGLE-5.00631
YAHOO-22.244
NASDAQ-25.10
ENVATO+25.10
MET CREATIVE+107.600
TOTAL-0.4350
TOYOTA-0.0007
SIEMENS+0.0069
ASELSAN-1.0015
DOW JONES-140
S&P 500-41
GLOBAL DOW REALTIME-13.42

Czym jest marketing online?

Posted on 0

Share this on anywhere you want!

Z powodu wzrostu popytu na sprzęt mobilny i dostęp do Internetu, pracodawcy starają się dostrzegać nowe możliwości w marketingu własnych dóbr. Nie dziwi więc fakt, iż częściej korzystają z reklam w Internecie niż z papierowych ulotek.

Największym zainteresowaniem w sieci cieszą się banery, portale ogłoszeń i prezentacji, reklamy mobilne oraz usługi firm w zakresie rozsyłania informacji handlowej w formie e-mailu. Sukces firmy gwarantują także dobre opinie internautów na różnych forach oraz stronach internetowych. Produkt polecany przez innych szybciej znajduje kupców i jest uznawany przez przyszłych nabywców za spełniający ich oczekiwania.

Niestety, zwykli użytkownicy Internetu niejednokrotnie narzekają na ilość reklam kierowanych do ich skrzynki mailowej. W związku z tym powstały takie opcje jak spam, czarny folder lub blokada ofert promocyjnych.

Zaletą sieci jest tez to, iż dane docierają do odległych miejsc świata, a biznesmeni nie ponoszą z tego tytułu dodatkowych opłat. Działania na rynku globalnym są jedyną drogą do sukcesu i zbudowania opinii rzetelnej i wiarygodnej spółki.

Wykorzystywanie Internetu do celów marketingu jest uzależnione od cen sprzętu mobilnego i opłat za połączenie internetowe. Ponieważ koszty te z każdym rokiem są coraz mniejsze, przewiduje się duży wzrost wykorzystania technologii mobilnych w obrębie reklamy usług dostępnych na krajowym rynku.

Ewelina Uroda
www.bweek.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *