Limetka.pl – Portal Finansowy
GENERAL ELECTRIC+11.000123
SONY INC+125.10
SAMSUNG-25.10
APPLE INC-125.10
MICROSOFT-1.0068
GOOGLE-5.00631
YAHOO-22.244
NASDAQ-25.10
ENVATO+25.10
MET CREATIVE+107.600
TOTAL-0.4350
TOYOTA-0.0007
SIEMENS+0.0069
ASELSAN-1.0015
DOW JONES-140
S&P 500-41
GLOBAL DOW REALTIME-13.42

Czym jest pozycjonowanie i sponsorowane linki w sieci?

Posted on 0

Share this on anywhere you want!

Budowanie działalności przy użyciu Internetu nie jest dziś nowinką. Marketing rozwija się wszędzie, także w e-przestrzeni mamy z nim do czynienia. Jednymi z jego składników jest pozycjonowanie stron www oraz oferowanie adresów sponsorowanych.

Linki opłacane to formuła pojawiająca się po wpisaniu interesującej nas treści w przeglądarce. Najlepsze korzyści daje z pozycjonowaniem, czyli zapewnieniem pierwszych miejsc pośród listy odnalezionych adresów. Niestety narzędzia te są kosztowne i warto dokładnie zdefiniować kwotę, jaką możemy pokierować na taką reklamę.

Badania poświadczają, iż adresy dodatkowo opłacane przynoszą większe zyski niż druga z scharakteryzowanych metod. Polecane są one dla młodych biznesmenów będących w pierwszej fazie działalność na obszarze cyberprzestrzeni.

W praktyce internetowa promocja ogranicza się do utworzenia konta w specjalistycznym systemie, gdzie możemy także uzyskać wsparcie specjalistów. Ponadto ważną ą kwestią w ponoszeniu wydatków z tytułu reklamujących linków nie jest sam fakt ich umieszczania w Internecie, a koszty powiązane z zaplanowaniem efektywnej kampanii promocyjnej.

W praktyce suma około tysiąca złotych pozwala na zapewnienie właściciela działalności gospodarczej o 100 krotnej ilości wyświetlenia jego strony przez potencjalnych klientów.

Ewelina Uroda
www.bweek.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *