Limetka.pl – Portal Finansowy
GENERAL ELECTRIC+11.000123
SONY INC+125.10
SAMSUNG-25.10
APPLE INC-125.10
MICROSOFT-1.0068
GOOGLE-5.00631
YAHOO-22.244
NASDAQ-25.10
ENVATO+25.10
MET CREATIVE+107.600
TOTAL-0.4350
TOYOTA-0.0007
SIEMENS+0.0069
ASELSAN-1.0015
DOW JONES-140
S&P 500-41
GLOBAL DOW REALTIME-13.42

Event Marketing – dla kogo?

Posted on 0

Share this on anywhere you want!

142245277772357200W artykule przedstawimy krótko czym jest coraz popularniejszy event marketing i zaprezentujemy profesjonalną firmę, która się nim zajmuje.

Co to jest event marketing?

Termin event marketingu na stałe wszedł do języka usług dla firm, nie ma jednak utartej definicji. Jak wiele pojęć z zakresu biznesu, używany jest w różny sposób.  Najłatwiej jest rozumieć go jako narzędzie promocyjne. W marketingu zawsze chodzi o zwiększenie sprzedaży. Podobnie w jego eventowej odmianie! W przeciwieństwie jednak do klasycznej reklamy, opiera się na imprezie, zabawie, ruchu. Dzięki temu może lepiej angażować klienta i eksponować towar lub usługę. Służy kreowaniu wizerunku marki, zwiększaniu sprzedaży, tworzeniu dobrych relacji pomiędzy firmą a jej klientami. Obojętne czy mówimy o festynie cebulowym, czy otwarciu ekskluzywnego butiku, chodzi o budowanie marki i sprzedaży wokół wydarzenia. To metoda, którą znali nawet weneccy kupcy. Organizowali oni różne rausze i bankiety, na których częstowali gości swoimi produktami. To znacznie zwiększało sprzedaż zamorskich smakołyków i integrowało środowisko wokół konkretnego domu kupieckiego. Pomysł przetrwał setki lat i obecnie jest jednym z filarów nowoczesnego marketingu.

Rynek eventów za granicą

Event marketing za granicą uznany jest za standardowe działanie promocyjne. Inwestują w niego nie tylko mocne i wielkie marki, ale też niewielkie firmy, które widzą korzyści z takiej imprezy. Oddanie organizacji firmowej imprezy profesjonalistom daje gwarancję ograniczenia ryzyka wpadek, czy porażki. Tak jak dobra zabawa pomaga wzmocnić relację z klientem, tak impreza, która nie wyszła, zostawia przykre wrażenie, za które zapłacimy zmniejszoną sprzedażą w przyszłości. Wysoka świadomość ekonomiczna zachodnich firm powoduje, że rynek eventów rozwija się doskonale. Imprezy organizuje się z okazji wprowadzania każdego niemal nowego produktu. Są eventy w księgarniach, salonach samochodowych, sklepach zabawkarskich. Również lokalne święta tradycyjnie połączone np. z winobraniem przybierają cechy profesjonalnych eventów, fachowa jest też ich organizacja. Udział amatorów w rynku jest niewielki.

Event marekting w Polsce

Mamy profesjonalne firmy, osoby nie siedzące w branży, ale liczące na szybki zysk i amatorów. To sprawia, że na rynku usług eventowych jest bardzo duży rozrzut cenowy. Często za organizację imprez promujących markę biorą się gminy albo sklecone na szybko agencje animacyjne. Nie gwarantuje to niestety wysokiej jakości. Ciekawą propozycję event marketingu ma portal everitum.pl. To profesjonalna agencja eventów gwarantująca najwyższą jakość usług, na które składają się poufność, terminowość, perfekcyjna organizacja i świetne doradztwo. W swoim portfolio mieszczą imprezy dla dużych i mniejszych firm a referencje od zadowolonych klientów potwierdzają wysoką jakość usług. To gwarancja dobrej zabawy, a przecież o to chodzi w evencie, żeby przeżyć dreszczyk imprezowych emocji i pozytywnie zapamiętać markę! Warto zastanowić się nad wyborem profesjonalnej agencji eventowej. To się opłaca!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *