Limetka.pl – Portal Finansowy
GENERAL ELECTRIC+11.000123
SONY INC+125.10
SAMSUNG-25.10
APPLE INC-125.10
MICROSOFT-1.0068
GOOGLE-5.00631
YAHOO-22.244
NASDAQ-25.10
ENVATO+25.10
MET CREATIVE+107.600
TOTAL-0.4350
TOYOTA-0.0007
SIEMENS+0.0069
ASELSAN-1.0015
DOW JONES-140
S&P 500-41
GLOBAL DOW REALTIME-13.42

Jakie jest opodatkowanie reklam na stronach internetowych?

Posted on 0

Share this on anywhere you want!

Osoby fizyczne, które nie posiadają firmy i osiągają pieniądze z tytułu udzielania powierzchni na reklamy w Internecie, muszą uiszczać podatek za dzierżawę.

Tak rozstrzygnął sąd w momencie, kiedy pewna firma zwróciła się o indywidualne przeanalizowanie powyższej sprawy.

Zgodnie z przepisami o podatkach dochodowych od osób fizycznych umieszczających na własnych stronach banery, reklamy czy odsyłacze do innych stron żąda się uiszczania podatku. Posiadając partnerów w danym procederze trzeba uważnie zawierać kontrakty. Bez względu na to czy byłaby to umowa zlecenie czy o dzieło powinno się także dowiedzieć się, jakie inne podatki trzeba będzie odprowadzić. Mimo zawartych umów sąd stwierdził, że otrzymując przychody należy zawrzeć to w dwunastomiesięcznym rozliczeniu jako dzierżawę.

Jeśli wyjdą jakieś niedopatrzenia w normach należy bezzwłocznie zwrócić się do danego organu z prośbą o wyjaśnienie i pomoc w rozwiązaniu problemu. Jeśli tego nie zrobimy możemy zostać obciążeni nieplanowanymi wydatkami za niestosowanie się do aktualnego prawa.

Paula Honc
www.bweek.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *