Limetka.pl – Portal Finansowy
GENERAL ELECTRIC+11.000123
SONY INC+125.10
SAMSUNG-25.10
APPLE INC-125.10
MICROSOFT-1.0068
GOOGLE-5.00631
YAHOO-22.244
NASDAQ-25.10
ENVATO+25.10
MET CREATIVE+107.600
TOTAL-0.4350
TOYOTA-0.0007
SIEMENS+0.0069
ASELSAN-1.0015
DOW JONES-140
S&P 500-41
GLOBAL DOW REALTIME-13.42

Kto jest narażony na oszustwa marketingowe?

Posted on 0

Share this on anywhere you want!

Coraz częściej małe i duże zakłady stają się ofiarami oszustw marketingowych. Widząc analizy statystyczne zauważyć można pojawiającą się tendencję, która może negatywnie wpływać na aktywność ekonomiczną na całym świecie.

Do najgorszych efektów należy zamknięcie spółki. Najczęściej ofiarami stają się małe zakłady, wprawdzie według statystyk to one są głównym czynnikiem napędzającym gospodarkę.

Środki jakich używają nieuczciwe spółki są wieloaspektowe. Jednym z sposobów są pozornie nieodpłatna, aktualizacja danych. Po dokonaniu tej aktualizacji naliczane są ceny roczne.

W umowach często pojawiają się wiadomości pisane małym drukiem i treści o odnośnikach, z którymi konsument rzekomo się zaznajomił. Dokumenty nie są sprecyzowane. Spółka oszukując wykorzystuje wszystkie luki prawne, by wyegzekwować płatności. Przeważnie też firmy funkcjonują w różnych jurysdykcjach, co utrudnia egzekwowanie ustaw.

Zredukowanie oszustw marketingowych może nastąpić dopiero, kiedy normy ogólnoeuropejskie zostaną jednolite, a podmiot sprawczy będzie musiał brać pod uwagę konsekwencje mimo dzielących go obrzeży krajów europejskich.

Paula Honc
www.bweek.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *