Limetka.pl – Portal Finansowy
GENERAL ELECTRIC+11.000123
SONY INC+125.10
SAMSUNG-25.10
APPLE INC-125.10
MICROSOFT-1.0068
GOOGLE-5.00631
YAHOO-22.244
NASDAQ-25.10
ENVATO+25.10
MET CREATIVE+107.600
TOTAL-0.4350
TOYOTA-0.0007
SIEMENS+0.0069
ASELSAN-1.0015
DOW JONES-140
S&P 500-41
GLOBAL DOW REALTIME-13.42

Masz bloga? Wykorzystaj go.

Posted on 0

Share this on anywhere you want!

Masz bloga lub videobloga, lub łączysz jedno i drugie? Czy wiesz jak można go wykorzystać z korzyścią dla Ciebie i Twoich czytelników, słuchaczy, czy widzów? Chcesz dzięki niemu zarobić, zdobyć nowe doświadczenie, nawiązać kontakty biznesowe? To wszystko jest możliwe, ponieważ reklama w blogosferze jest coraz częściej wybieraną przez firmy metodą promowania i reklamowania swojej marki. Będąc blogerem możesz nawiązywać tego typu współpracę, a wszystkie strony będę czerpały z tego korzyści.

Obecnie w marketingu internetowym coraz większe znaczenie zdobywa tzw. content marketing, czyli marketing treści. Podstawą tego rodzaju marketingu jest tworzenie i publikowanie ciekawych i interesujących treści na stronach internetowych, w tym także na blogach. Są one przydatne przy zdobywaniu wysokich pozycji w wyszukiwarkach, ale przede wszystkim mają za zadanie przyciągnąć uwagę odbiorcy, zainteresować go danym tematem (musi być ciekawy i atrakcyjny) i przekonać do wykonania jakiegoś działania, na przykład kontaktu mailowego, zarejestrowania się na stronie lub samego kupna.

Ponieważ firmy coraz częściej decydują się na marketing w internecie, a działalność blogerów opiera się na ciekawej i atrakcyjnej dla odbiorców treści, to pojawia się w tym miejscu doskonała przestrzeń do współpracy blogerów z markami. Treść zarówno pisana, jak i graficzna, audio czy audiowizualna, może być przydatna w promowaniu marki. Zwiększają się pozycje stron internetowych firm i trafiają na nie nowe osoby zachęcone przez swojego ulubionego blogera. Ten rodzaj marketingu jest skuteczny i staje się coraz bardziej popularny.

Tego typu działania przynoszą potrójną korzyść, nazywaną zasadą 3x win. Oznacza to, że 3 strony całej kampanii na blogu odnoszą korzyści i są usatysfakcjonowanie z działań blogera i danej firmy. Tymi stronami są: firma promująca daną markę, bloger oraz, bodaj najważniejsi w tym układzie, odbiorcy, którzy są potencjalnymi, przyszłymi konsumentami. Współpraca blogerów z markami może być wspierana przez firmy, jakie jak Szeri Szeri. Ułatwia ona kontakt między firmami a blogerami, ale pomaga także w opracowaniu całej kampanii na blogu w taki sposób, by była jak najbardziej efektywna. Znając korzyści, jakie mogą wypływać z takiej współpracy, warto się nad nią poważnie zastanowić.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *