Limetka.pl – Portal Finansowy
GENERAL ELECTRIC+11.000123
SONY INC+125.10
SAMSUNG-25.10
APPLE INC-125.10
MICROSOFT-1.0068
GOOGLE-5.00631
YAHOO-22.244
NASDAQ-25.10
ENVATO+25.10
MET CREATIVE+107.600
TOTAL-0.4350
TOYOTA-0.0007
SIEMENS+0.0069
ASELSAN-1.0015
DOW JONES-140
S&P 500-41
GLOBAL DOW REALTIME-13.42

Mikrostrona jako skuteczne narzędzie marketingu

Posted on 0

Share this on anywhere you want!

W taktykę komunikacyjną wielu marek wpisuje się Landing Page. Bardziej konkretniej rozchodzi się tu o mikrostrony, które są instrumentami tworzącymi content marketing.

Content marketing jest to rodzaj komunikacji marketingowej, której zadaniem jest przekazanie marki przedsiębiorstwa za pomocą treści w postaci tekstu, muzyki, grafiki czy video. Na potrzeby intensywnej kampanii te komponenty są ze sobą zintegrowane lub używane w ramach długoterminowej strategii.

Mikrostrona odnosi się w głównej mierze do historii związanej z produktem danej marki. {Zazwyczaj dotyczy ona szczytnego celu, jaki popiera podmiot gospodarczy lub dzięki niej przekonuje klientów o właściwości swoich działań w sferze CSR oraz swojego produktu.

Landing page innymi słowy jest to powiązanie korzyści, jakie przynosi produkt ze sposobnością jego przetestowania. Mikrostrona ma za zadanie poruszyć w kliencie takie emocje, aby spowodowały one zakup produktu danej marki lub skorzystaniu z usługi.

Dobrze stworzona mikrostrona powinna posiadać:

– prosty przekaz stworzony w zgodzie z zainteresowaniami grupy klientów docelowych,

– wciągające treści w postaci filmików, animacji czy gifów,

– przykuwający uwagę i dobrze widoczny odnośnik przekierowujący na stronę produktu,

– dobrze napisany tekst będący częścią opowiadanej historii i przedstawiający korzyści produktu,

– opowieść, która wzbudza szczere i prawdziwe emocje.

Joanna Walerowicz
www.bweek.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *