Limetka.pl – Portal Finansowy
GENERAL ELECTRIC+11.000123
SONY INC+125.10
SAMSUNG-25.10
APPLE INC-125.10
MICROSOFT-1.0068
GOOGLE-5.00631
YAHOO-22.244
NASDAQ-25.10
ENVATO+25.10
MET CREATIVE+107.600
TOTAL-0.4350
TOYOTA-0.0007
SIEMENS+0.0069
ASELSAN-1.0015
DOW JONES-140
S&P 500-41
GLOBAL DOW REALTIME-13.42

Systemy wystawiennicze

Posted on 0

Share this on anywhere you want!

belgrade_book_fair_2Uczestnictwo w targach to jeden ze sposób promocji swojej działalności: produktów, czy też usług. Dla niektórych branż udział w tematycznych targach daje większe szanse na zdobycie klienta, niż istnienie w Internecie i mediach społecznościowych.

Dlaczego warto wystawiać się na targach?

Targi to nie tylko kontakt z klientem, myśląc tak zapominamy o innych istotnych aspektach takiej promocji firmy. Targi to okazja to zaprezentowania profesjonalnej strony naszej działalności. Wystawienie produktów, a także informacji o nich, rozmowy o naszych usługach, zaistnienie w branży- to tylko niektóre korzyści. Nie da się ukryć, że uczestnictwo w targach wpływa na nasz wizerunek w branży. Oczywistością jest to, że posiadamy stronę internetową, jednak, czy takie samo oczywiste jest nasze zaangażowanie w prowadzoną firmę? Uczestnictwo w targach wymaga od nas dokładnego zaplanowania tego, co chcemy na nich pokazać, w jakiej formie, oraz zadania sobie kluczowego pytania: co najbardziej zainteresuje potencjalnego klienta.
Nikt z nas nie jest samotną wyspą, a szczególnie gdy prowadzi biznes. Targi to doskonała okazja na poznanie innych osób z branży i podpatrzenie co mają w swojej ofercie. Rozmowy z innymi w naszej branży, zdobywanie kontaktów i wiedzy to istotne aspekty działalności firmy, o których wiele osób zapomina.

Nasze stoisko

Gdy podejmiemy rozsądną decyzję o wystawianiu się na targach, musimy zadbać o nasze stoisko. Jakie powinno być takie idealne? Z pewnością przyciągające wzrok. profesjonalne i dobrze rozplanowane. Systemy targowe i systemy wystawiennicze, to coś czym powinniśmy zainteresować się planując nasze stoisko.

Nasze stoisko powinno być też spójne. Warto na tę okazję odświeżyć nasze bannery reklamowe, jak i zadbać by były one graficznie dopracowane i nowoczesne. Oczywiście o uczestnictwie w danych targach powinniśmy także poinformować klientów na swojej stronie internetowej, jak i w social media. Zdjęcia zza kulis będą również mile widziane. Takie wydawałoby się drobne aktywności wpływają pozytywnie na wizerunek naszej firmy. Internet i social media sprawiają, że jesteśmy na czasie, przez co jesteśmy postrzegani, jako nowocześni i otwarci na nowe technologie. Uczestnictwo w targach mówi za to wiele o naszym podejściu do firmy, o chęci poszerzania wiedzy, o profesjonalizmie i czerpaniu wzorców od najlepszych z branży. To gdzie jesteśmy, co robimy i jak to robimy, mówi o wiele więcej o naszej firmie, niż nasz opis działalności w zakładce na stronie. Warto o tym pamiętać w codziennych marketingowych potyczkach.

Materiały promocyjne

Planując stoisko zastanówmy się z jakich materiałów promocyjnych chcemy skorzystać. Czy będą to ulotki, plakaty, bannery, czy inne? To ważne, by odpowiednio rozplanować zarówno zagospodarowanie stoiska, jak i jego funkcjonalność. Do wyboru mamy takie możliwości jak: ściany led i kasetony, mobilne stanowiska, ścianki wystawiennicze bannerowe, stojaki bannerowe, trybunki promocyjne, stojaki na prospekty i potykacze, gabloty witryny i wiele, wiele innych.

Dzięki systemom targowym każdy wybierze styl stoiska jaki najbardziej mu odpowiada.

Artykuł powstał we współpracy z firmą Pola Studio

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *