Limetka.pl – Portal Finansowy
GENERAL ELECTRIC+11.000123
SONY INC+125.10
SAMSUNG-25.10
APPLE INC-125.10
MICROSOFT-1.0068
GOOGLE-5.00631
YAHOO-22.244
NASDAQ-25.10
ENVATO+25.10
MET CREATIVE+107.600
TOTAL-0.4350
TOYOTA-0.0007
SIEMENS+0.0069
ASELSAN-1.0015
DOW JONES-140
S&P 500-41
GLOBAL DOW REALTIME-13.42

Zwiększaj obroty, buduj zaufanie

Posted on 0

Share this on anywhere you want!

sadasadsadsaPozyskanie klienta to jedno, utrzymanie go na dłużej – drugie. Warto więc wprowadzać abonamenty i programy lojalnościowe dla swoich klientów wszędzie tam, gdzie tylko jest to możliwe – korzyści będą widoczne dla obu stron. Przydatnym narzędziem dla biznesów opierających się na stałych wpłatach ze strony klientów, czyli na modelu subskrypcyjnym, są płatności cykliczne.

Nowe rozwiązania dla firm

Biznesy opierające się na modelu subskrypcyjnym, czyli dostawcy mediów, firmy ubezpieczeniowe, ale i siłownie, szkoły tańca czy księgarnie, mają dziś ułatwione życie. Dzieje się tak dzięki nowości operatorów płatności internetowych, jaką są zlecenia stałe. Np. PayU wprowadziło rozwiązanie, dzięki któremu wystarczy zgoda klienta na regularne obciążenie jego karty, aby wpłaty za rachunki czy abonamenty wpływały na konto przedsiębiorcy zawsze w terminie. Klient musi jedynie uzupełnić swoje dane i wyrazić zgodę na regularne obciążenie – i po sprawie.

Korzyści dla obu stron

Korzyści płynące z abonamentów są konkretne dla obu stron. Przedsiębiorca księguje na swoim koncie regularne, przewidywalne wpłaty, dzięki czemu może lepiej zaplanować rozwój swojego biznesu. Zdefiniowanie płatności cyklicznych w systemie takim jak PayU zapewnia dodatkowo terminowość wpłat, dzięki czemu można zapomnieć o problemach z płynnością finansową.

Niewątpliwą korzyścią płatności cyklicznych dla klientów jest oszczędność czasu. Nie trzeba już pamiętać o wszystkich koniecznych wpłatach i ich terminach – w odpowiedniej chwili pieniądze same powędrują na konto usługodawcy. Co prawda każdy może zadbać o wpłaty samodzielnie, poprzez zdefiniowanie płatności cyklicznych na swoim rachunku bankowym. Na to jednak potrzeba czasu, czemu więc go nie oszczędzić klientowi, robiąc to za niego?

Konsumenta stosunkowo łatwo skusić na wykupienie abonamentu, dzięki obniżeniu globalnych kosztów, a także dodatkowymi korzyściami płynącymi z lojalnego korzystania usług firmy. Wykupienie abonamentu na wszelkie usługi i towary związane z rozwojem osobistym wpływa dodatkowo motywująco. Jeśli więc chcemy więcej czytać, osiągnąć przed latem zgrabną sylwetkę czy zacząć wreszcie regularnie chodzić do teatru – warto zdecydować się na wykupienie odpowiedniego abonamentu.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *